sobota, 2 marca 2013

time for changes?

Moi Kochani! Wczoraj dostałam małego olśnienia... Przyznaję, że od kąd tutaj jestem to ciągle próbowałam na siłe złapać rutyne, jak najszybciej przejść do porządku dziennego i powtarzałam sobie jak mantrę "rok szybko minie, odpocznę i wrócę do siebie". Ale czy to na pewno o to mi chodziło? NIE!!
Początki były trudne, ale przyjechałam tutaj zacząć cieszyć się życiem, każdą chwilą! I uzmysłowiłam sobie, dokonałam tego! Jestem w stanach! Mieszkam na piep*** Manhattanie!! Mam wspaniałą rodzinkę! I rok wakacji przed sobą... "Thank You God for My Amaizing Life!"
Nasłuchałam się w tym tygodniu histori, w których au pair maja godzine policyjną, hości nie traktuja ich jak "członków rodziny" tylko roboli,siedzą z dziećmi do 22 itd itp Wiec ja na prawde nie mam co narzekać, tym bardziej że po tygodniu prawie nic nie robienia L. mówi mi że bardzo mi dziękuje za to co dla nich robię że jestem wspaniała i zebym się nie zmieniała... Nozmalnie żyć nie umierać:)
Oczywiście pierwsze zarobione pieniążki też zrobiły swoje i poprawiły samopoczucie, gdyby tak można było zawsze dostawać kaske za tyle 'roboty', nie martwić się o rachunki, mieszkanie i wyżywienie ehh... hehe :)
a oto moje pierwsze "Łupy"




Przyjechałam tutaj z zamiarem "nie żałowania sobie niczego" jednak tutaj można znaleźć tak tanie rzeczy, że chyba musze sobie nakładać jakieś cotygodniowe limity na zakupy bo w końcu chce jeszcze pozwiedzać i wypadałoby mieć za co. Oprócz tego kilka zdjęć ciekawych miejsc, które mijałam po drodze. Zdjęcia są w dzień i w nocy bo część była robiona wczoraj wieczorem, a część dzisiaj w południe.



Macy's Największy sklep na świecie - podobno. Chociaż ja osobiście w to wierze:) Sklep zajmuje cała kamienicę, która się ciągnie przez długosć uwaga całej przecznicy! Powierzchnia sklepu zajmuje dw czy trzy piętra. Po prostu Niewiarygodne. Nie byłam jeszcze w środku jednak wiem że można tam znaleźć wszystko od popularnych i drogich marek jak Gucci, LV po te troszke tańsze.





Victoria Secret.... Niesamowity klimat w środku! Nie moge się doczekać pierwszych zakupów - bo w końcu kto by nie chciał mieć bielizny z VS i poczuć się jak jeden z 'Aniołków" VS?


A to moi drodzy  bardzo ważny adres, a mianowicie adres na zakupy !! hehe 34th Street rządzi :)



W NYC wszystko jest możliwe, w centrum handlowym mozna nawet taxi zobaczyć:)

Zrobiłam to dla ciebie R. i zjadłam słynnego hot-doga i moge powiedzieć tylko jedno - OCHYDA! Zimna bułka,ledwo ciepła parówka, nic specjalnego. Zapewne pierwszy i ostatni w tym sezonie. 

Tak na zakończenie.... Kolejny spacer po Time Square. Tylko tym razem w dzień.









XOXO

1 komentarz:

  1. Ale pieknie, zazdroszę ci tej niesamowitej lokalizacji!!!
    AAA ja też już chcę na takie zakupy się wybrać! ;p

    OdpowiedzUsuń