piątek, 15 marca 2013

papierkowa robota

No więc moi drodzy wczorajszy dzień upłynął wyjatkowo spokojnie, nic konkretnego się nie działo. Z racji pogody - czyli meega zimno- nie chciało mi sie wyruszać w miasto na dłuższe wycieczki. Jedyne gdzie się wczoraj wypuściłam to na lunch z S. na upper east side. Jedzonko było pyyyszne, musze koniecznie odwiedzic to miejsce jeszcze raz.
Tak wygląda :) 

Niestety S. opuszcza mnie na dwa tygodnie, gdyż w stanach teraz 'spring break' czyli 2 tygodnie takich jakby ferii. No i jej rodzinka się wybiera w pierwszy weekend na narty a w drugi na KARAIBY.... I na jej szczęście zabierają ją ze soba. Wiec niestety bede troche samotna... Ale jakos sobie dam rade w końcu znam tu jeszcze kilka innych osób:) 

Dzisiaj nastomiast wybrałam się w końcu do 'Urzędu' wyrobić sobie Social Security Number i musze przyznać że byłam baardzo miło zaskoczona bo cała sprawa trała zaledwie 15 minut, Pani w okienku uwijała się tak szybko jak tylko mogła i uwaga - caaały czas była miła i z uśmiechem na twarzy!! Pierwsze co sobie pomyślałam "u nas w polsce to nie realne!". W każdym razie Pani w okienku się nawet nie obraziła ze cośtam źle wpisałam i w ogóle się nie zdenerwowała jak jej kazałam ( poprosiłam ofc!) cos poprawić. Także naprawde byłam pod ogromnym wrazeniem sprawności urzędu w US! Jednak chciałabym tylko dopowiedzieć,  że w przeciwieństwie do naszych urzędów, okienek była niezliczona ilość - 50 na pewno i PONAD połowa czynna, i żaden z pracowników nie miał przy sobie kubka z kawą... więc to mówi samo za siebie.

Chcą skorzystać z tego że biuro mieści się w dooowntown i to blisko Wall St. postanowiłam wybrać się na mały spacer własnie po słynnej Wall St. No niestety mi jak to się mówi dupy nie urwało ... ale być moze to dlatego, że troche mi się śpieszyło i nie mogłam na spokojnie, powoli 'podziwiać zatłoczonej okolicy.
Dlatego też na pewno wybiorę się tam ponownie.
















A tak moi drodzy wyglądają salony samochodowe w New Yorku:)


Niestety Rafciu nie miałam czasu wejść do środka. Obiecuje następnym razem wejść i poprosic o możliwość zrobienia kilku fotek.:)

XOXO


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz