środa, 20 marca 2013

R ZONE

My Dear R.... Mam nadzije że na chwilkę się oderwiesz od pracy:) 

Dzisiaj poruszę temat parkingów w nyc. Przez jakiś czas zastanawiałam się gdzie oni parkują skoro tutaj nigdzie nie ma miejsca, budynek obok budynku. Wszystkie maja po kilka/naście pięter, wiec gdzie oni trzymaja te auta? A no więc mój drogi R. auta trzymają na PARKingu w budunku. Nie w każdym budynku jest takowy, ale w naprawdę baardzo wielu. Auta stawiane tam są normalnie na milimetry - tak jak czasem w salonach lub komisach samochodowych. Jak wyjeżdzają ? Nie mam pojęcia.... 
Obiecuję następnym razem wstawić zdjęcię tego jak to wyglada w środku - bo niestety nie udało mi się zrobić na tyle wyraźnie aby móc pokazać.


A teraz przejdźmy do przeglądu aut. Zaczniemy oczywiscie od Dużych autek.





Wyglądał jakby się na mnie czaił... :)


A ta oto Honda jak wiesz była już mi znana w polsce, choć nie jest to u nas popularny samochód. Tutaj jest Bardzo popularny i własciwie co chwilę mogna go gdzieś zobaczyć.



Piękny! Strrasznie mi się one podobają. Oczywiście tutaj mogę je oglądać duużo cześciej niż w polsce:)


 Oczywiście nie mogę nie wspomnieć o kolejnych "żółtkach" Nowego Jorku. A mianowicie School Bus! Mniejsze większe, krótsze dłuzsze jakie tylko chcesz! :)


A żeby nie było tak pięknie, ładnie kolorowo i lśniąco, to takie okazy też można spotkać :)


A żeby była równowaga, trzeba pokazać jakiegoś "maluszka" proszę bardzo nawet garbusik sie znalazł.


A teraz oczywiscie kilka wisienek na torcie!! Czasem naprawde można tu zobaczyć NIESTAMOWITY OKAZ!!



Nie wiem jak Ciebie, ale mnie zatkało jak to zobaczyłam... W srodku siedział kierowca, ale nie mogłam odpuscić i zapytałam grzecznie czy moge porobić zdjecia bo jego auto jest AWESOME! Starszy pan ok 75lat ucieszony mówi do mnie : Pewnie mała, dawaj :) haha



A tym optymistycznym akcentem na dzisiaj koniec...:)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz