niedziela, 3 marca 2013

Party in The USA

http://www.youtube.com/watch?v=M11SvDtPBhA

To tak aby się dobrze czytało. :)

No więc moi drodzy, wczoraj pierwsza impr zaliczona:) Było całkiem nieźle, bardzo fajny klimat, zero spięcia, wszyscy wyluzowani. Każdy z każdym gada jakby się znał, lub chciał się poznać. Co prawda nie było parkietu, jednak każdy tańczył tam gdzie stał, lub siedział.
Jeśli chodzi o koszty to musze powiedzieć, ze byłam bardzo mile zaskoczona. Nie wiem jak to jest, gdy się pije alkohol, jednak ja wczoraj nie piłam ofc i wydałam tylko 3$ wiec super. Oprócz tego taxi z upper east side 10$ plus nocny hot dog 2$ tak wiec wydałam tylko 15$ ! Wyobrażacie sobie wydać w PL 15 zł na impreze? Mało realne... a szkoda:(

Imprezowy Squad wczorajszego wieczoru: PL,PL Fraancja i Ja. Była jeszcze reprezentantka Danii.


A tak mniej wiecej wyglądał lokal.


A na koniec powiedm że baaaardzo mile mnie zaskoczyło, choć nie dowierzałąm że to się dzieje na prawdę, że puścili polski utwór!! Dacie wiare? I to jaki...

http://www.youtube.com/watch?v=LDjwv_poguo


OXOX




1 komentarz: