piątek, 22 marca 2013

"najdziwniejsza Au Pair ever" ?

Czy ja jestem najdziwniejsza au pair? NIE! Ja po prostu jestem lucky au pair!
Po całym tygodniu 'laby' bez rodzinki mówie, że wole jak oni tu są i nagle wielkie zdziwienie "JAKTO?" wolisz pracować? przecież masz wolne możesz szaleć!! hmm sęk w tym że ja nie mam za wiele pracy i moge szaleć również gdy oni tutaj są... A tak śniadania jedzone w samotnosci... to nie dla mnie! Ja naprawde lubie swoją rodzinke i dlatego wole żeby tu byli! Ale wracają już jutro (a właściwie to już jest dzisiaj) yeeey!!!

Do rzeczy, tydzień wolnego zleciał nie wiadomo kiedy. Własciwie nic szczególnego sie nie działo a zarazem działo się baardzo dużo. Połaziłam w tym tyg troche po mieście (niestety nie ma zbyt wielu zdjec, gdyz jest baardzo zimno tutaj), poznałam przy okazji pare nowych osób. Tak wiec tydzień upłynał mi głównie na spotkaniach kawka/herbatka/goraca czekolada i ciasteczko ofc do tego...

Tutaj z Edytką,


A tu ja, taka niepozorna.

Tutaj akurat chyba green tea i "Banana Chocolate Chip Coffe Cake". Nazwa masakra, ale smak mmm nie do opisania. Tak swoją drogą to te ciasteczka wszystkie zaczynają mi bokiem wychodzić - i to dosłownie, ale wiecie co  chyba przestałam się tym przejmowac :)

A tu z Dina, na polsko-armeńskim spotkaniu.Wygladam jakbym się upiła... 

A teraz mały spacer po nyc... ENJOY!

Reklaaamy, reklamy


Prawie jak w Wawie - tu też mamy Hard Rock he ;)



A tu widok z okna u mojego znajomego .. wyobraźcie sobie jak to musi wyglądać w nocy! oprócz tego ma meega wiekli taras, wiec jak bedzie ciepło to można sie opalać (bo mieszka tak jakby na poddaszu), ehh zazdoszcze!

Bloomingdale's za dnia i w nocy...






Święta racja - NIGDY nie jest za późno :)

Flatrion District building - niestety zdjecie zza szyby autobusu, ale obiecuje że jak bedzie cieplej to bedzię wiecej zdjęc:)

Magiczne miejsce na upper west side... Lincoln Center nocą -To lubie !


A tutaj moi drodzy chciałąm sie pochwalić... PRZYSZŁA PACZKA Z POLSKIII!! Takie piękności wyczarowałą moja Marianka i przysłała mi tu na świeta :) Dziękuje dziekuje dziekuje:**
 Kooocham najmocniej!

ps.: obciełam sobie grzywkę - sama !! nawet nie jest najgorzej ;) a co wiecej znalazł sie w końcu ktos kto mamaszynkę do golenia włosów!!! Mamo - jestem uratowana he :)

XOXO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz