czwartek, 11 kwietnia 2013

ja cyganka...

Moi Drodzy u mnie DOBRZE- jakby ktoś pytał :)
W New Jorku pogoda oszalała zamiast zimy od razu lata podała.... Wtorek i środa ponad 25 stopni MASAKRA!! Ale w nocy była meega burza i już troszkę się uspokoiło. Powietrze troszke lepsze, jak to po burzy. Termometr juz nie szaleje, zapowiada wiosne, jak pan Bóg przykazał czyli ok 15 st. Także tak to z tą pogodą....

Union Square

Madison Square Park

Union Square

Flatrion Building

Spacer po 5th Avenue - Downtown


Myślałam, myślałam co tu zrobić i jak to zrobić żeby było dobrze. Wiec zaczełam jakiś czas temu ostro zbierać kaske,  no "zeby mieć". Tak po polsku - po prostu żeby mieć. Po czym doszłam do wniosku... że nie przyjechałąm tutaj zbierać grosz do grosza (znowu!) i ... wybrałam sie na meeega zakupy. Za to wcale nie wydałam aż tak dużo kaski ...:D Wiec jeszcze cos zostało. Pare osób pytało mnie o ceny tutaj, więc dzisiaj trochę spróbuje naświetlić sprawę. Jednak proszę brać pod uwagę, ze staram się wybierać sklepy z najkorzystniejszymy cenami dla mnie - czyli o tym jak mieć jak najwięcej i JAK NAJTANIEJ.

H&M 30$

H&M bo była okazja - 7$ (normalnie ok20$)

H&M bo była okazja 7$ (normalnie 12,95$)

Conway 8.99$ 

Conway 10.99$

Conway 12.99$

Conway 4.99$

Conway : 2.99$, 2.88$, 2.88$

Conway 7.99$ 

Oprócz tego Spodnie dresowe długie Conway za 6.99$ i sukienka z długim rękawem do kolan cała czarna H&M 17.95 - niestety te rzeczy są w praniu wiec sobie darowałam robienie zdjęć:)

Wiec jak widzicie wcale nie trzeba wydawać niewiadomo ile. Tym razem kupiłam rzeczy, których mi brakowało - czyli raczej zakupy praktyczne jak : dresy do biegania z małym i koszulki, czarne spodnie do wszystkiego itp. Następnym zakupem bedzie torebka... Jednak na nią chce wydać troche wiecej kaski... ;) 


XOXO


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz