poniedziałek, 29 kwietnia 2013

chill out

O jaa! Kolejny weekend za nami! Czas tak szybko leci, że zanim sie obejrze bedzie po wakacjach, a jeszcze nawet dobrze sie nie zaczeły. U mnie coooraz wiecej planów, coraz wiecej chęci do wszystkiego i dużo pozytywnej energi ! To lubie!

Jeśli chodzi o mój weekend to należał on do tych troszkę spokojniejszych. Jednak jak najbardziej udanych! W piątek wieczorem wybrałyśmy się z S. na party do nowego - dla mnie - clubu, który już po 5 minutach zyskał moją ogromną sympatie! Mały clubik, ale za to klimat niezły a i muzyka bardzo mi odpowiadała. Tak więc w końcu potańczyłam jak należy :)


A tu potwierdzenie moich słów że "manhattan nigdy nie śpi". Zdjęcie zrobione w downtown ok3 w nocy. Ruch jak w godzinach szczytu!

W sobote wybrałam się na spacer i przy okazji bardzo małe zakupy (ale o tym innym razem). Pogoda była piękna, tak więc zakończyłam  mini piknikiem w central parku.

Upper west side ! Prawie jak w domu:) 
Pozdrowienia dla moich Kochanych rodziców, u których sezon już w pełni!

Middtown - Empire, Macy's i 34th street - Me like it! 

A to juz późnym wieczorem, gdy wracałam do domu 
- okolice Columbus Circle i moja ulubiona fontanna w mieście. 

W Nowym Jorku w przeciwieństwie do Afryki wody mają pod dostatkiem i wszędzie rozdają głównie za darmo - co jest dziwne bo mogli by się jakoś z tą Afryką podzielić. Jednak dobra strona tego jest taka, że spacerując po manhattanie bardzo często można się natknąć na urokliwe fontanny wśród tych wielkich wieżowców. Mam wrażenie, że gdy przyjdzie duszne lato, to właśnie one bedą pomocne.

Po dość intensywnych sobotnich spacerach w niedzielę potrzebny był mi chillout. Tak więc postanowiłyśmy z S., że zrobimy sobie piknik w Central Parku. Ona wzieła jakieś snaki, ja kupiłam same owoce ( bo ostro biore się za siebie) i spędziłyśmy caały dzień "na zielonej trawce". 

Jak widać amatorów niedzielnego wypoczywania na łonie natury nie brakowało....


A dziś moi Drodzy już poniedziałek i kolejny tydzień przed nami! U mnie zapowiada się deszczowo, ale za to nastrój baardzo pogodny, wiec kolejny tydzień zapowiada się wspaniale i intensywnie 
- od jutra zaczynam GYM!:))

Suuper udanego tygodnia dla Wszystkich, Nie traćcie pogody ducha !:) 

XOXO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz