piątek, 17 maja 2013

zmęczenie materiału

Wiem, wiem ... Dawno nie pisałam. Przyznaje - nie chciało mi się... I to nie przez to że dużo się dzieje (bo tu ciągle coś sie dzieje), tylko najzwyczajniej w świecie dopadło mnie chwilowe lenistwo. Chwilowo nie wybierałam się na dłuzsze spacery, raczej do parku z ksiażką albo jakiś film ogladam. Zmęczenie materiału.. Ale nie martwcie się pewnie w weekend mi przejdzie i od poniedziałku znów możecie się spodziewać częstych relacji.

Z nowości jak widać nie wiele. Od poniedziałku codziennie zaglądałam na siłownie o 9:00 rano wiec wczuwam sie w rytm pracy na moim 6pakiem ;)

Secret place... Środowy spacer z W.

Czwartkowy, miedzynarodowy picnick w Central Parku. W składzie: South Africa, Brasil, Ireland i Polska ofc :))

Udanego weekendu kochani!!

XOXO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz