środa, 29 maja 2013

kino i inne wycieczki! CZ.1

Moi Drodzy ostatni czas był niesamowicie intensywny. Zacznę dziś od zeszłego tygodnia.Z najważniejszych:
Zapisałam się do Collage na English - Advanced !! Zaczynam już w tą sobote:)) Strasznie się ciesze.
Trzy miesiące mi stukneło ... MASAKRA ale ten czas ucieka!!
Miałam bardzo pracowity tydzień. A po tygodniu nastał weekend o którym chętnie teraz opowiem.

W piątek wybralam się z moim szanownym kolegą W do kina na Szybcy i Wściekli 6. Bardzo lubię całą serie Szybkich i Wściekłych wiec się nie zawiodłam i na tej części. Oglądanie filmów w tutejszym kinie bardzo mi odpowiada. Wszyscy razem się ekscytują, czasem jakiś komentarz poleci (ofc sama nie mogłam się powstrzymać kilka razy), śmieją się i prawie płaczą... Niesamowita atmosfera!

Sobote spędziłam w tajemniczym towarzystwie, o którym nie bedę wspominać... Dzień ogólnie zaliczam do udanych.

W niedziele i w poniedziałek byłyśmy z S. na upragnionej wycieczce. Trasa: Princeton, Philadelphia, Baltimore i Washington DC. Wycieczka Baardzo udana, dużo zwiedziłyśmy, dużo zobaczyłyśmy a i ubaw był po pachy :))

Dzień pierwszy! Princeton, Baltimore i Philadelphia


PRINCETON UNIVERSITY











PHILADELPHIA












BALTIMORE
















XOXO

2 komentarze:

  1. To był MEGA weekend <3
    Ubaw był, fkurf był, spóźnienie było, czyli jest co wspominać :P

    OdpowiedzUsuń
  2. oooo tak, jest co wspominać:))))

    OdpowiedzUsuń