środa, 31 lipca 2013

życiowy rollercoaster

Moi Drodzy niestety nie mam czasu sie rozpisywać. Wszystko jest pięknie kolorowo, czały czas cos sie dzieje. Mam nadzieje ze wróce do swojej rutyny we wrześniu, bo poki co przygotowania do wyjazdy trwają. Mam caały sierpień wolny i planuje spędzić go wyjazdowo. Nie obiecuje ze bede na biezaco cos wstawiać, gdyz zapowiada sie ekscytujaco.... :)))
Oczywiście wstawiam porcję zdjec z poprzedniego tygodnia.


SKY ROOM czyli impreza na rooftopie


Tańce z takimi widokami w tle.... ehh  jestem w niebie :))


CHELSEA PIER, to gdzie ten Titanic miał w końcu wylądować?? ;)






Polskooooooooo!!! love YOU 


Chelsea Market


Widok na Union Square 



Street Art 


Turniej szachów na Union Square


Grand Central with my SISTA ;))




Moja ukochana Brooklyn High Promenade 



Porwrót na Chelsea Market











XOXO


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz