środa, 25 września 2013

Baseball - Yankees Game!!

W ostatnią sobotę wybrałyśmy się na mecz Baseball'a. No niezapomniane wrażenia !! A najbardziej zapamietam to, że uż więcej tego nie robić hahaha ale po koleji....

Nie wiem czy wspominałam, od kąd tu jestem tworze Listy rzeczy do zrobienia, kupienia czy miejsc do zobaczenia. Całkiem nieźle to się sprawdza, przy namniej mam nadzieję ze nic nie pominę. Jednak ja jak to ja.... stworzyłam dość długą Bucket List ale sukcesywnie staram się realizować kolejne punkty. I właśnie jednym znich podczas mojego pobytu w stanach był : zobaczyć mecz Yankees'ów. Załapałyśmy sie na ostatni mecz sezonu - a przynajmniej tak mi się wydaje...

Po pół godziny stwierdziłam że Baseball - to najnudniejszy sport świata... Czy to w ogóle jest sport?! Oni się tak prawie nie ruszają! Po pozand 3 godzinach ( tyle trwał mecz) stwierdziłam że nikt mnie nie namówi na to nigdy więcej .. ednak Baseball to nie dla mnie. Wybieram sie jednak jeszcze na mecz Football'u amerykańskiego, co zapowiada sie troche bardziej hmm energicznie !? hah:)

od lewej: PL, PL,PL Italy, Mexico, Italy




Jakby to powiedzieć... no wpadło pare osób... ;)










I o to właśnie chodzi na tych meczach : Piwo, hot - dogi i inne takie!!

I to by było na tyle jeśli chodzi o mnie i Baseball...

A tu już Manhattan w sobotnia noc... :)



I niedzielne spacery: 


W tym mieście ZAWSZE sie coś dzieje!! W niedziele zupełnie przypadkiem trafiłyśmy na 'muzułmańską parade" :)



XOXO

2 komentarze:

  1. proszę odezwij sie do mnie na lena.kural@buziaczek.pl bo ja sie zastanawiam nad au pair ale mam duzo pytan i jeszcze wiecej wątpliwości :)

    OdpowiedzUsuń