wtorek, 25 czerwca 2013

Columbia University part1

Dziś pierwszy spacer po Campusie, który według mnie jest bardzo ciekawym miejscem. Bardzo akademicko, troche filmowo i przede wszystkim zielono :)) 


No to wchodzimy! Wejść na campus jest niezliczona ilość, jednak tutaj brama główna.



"Główny deptak' przecinający cały campus.



Główna biblioteka. Na tych schodach w ciagu roku akademickiego mozna zobaczyć niezliczoną liczbę siedzących studentów. Uczą się, jedzą lunch, czy po prostu spotykają się tam na 'plotki'. 




Jak już wspomniałam, weszędzie jest niesamowicie zielono.



Plac przed biblioteka.



Niekończące sie alejki na terenie campusu. Muszę przyznać że pierwszym razem wszystkie wyglądały dla mnie tak samo.



Ławeczka, ot tak ;)



 

Najbrzydszy według mnie budynek na campusie. Wydział Matematyki I Komputerów (w dosłownym tłumaczeniu). W niczym nie przypomina klimatu pozostałych budynków na campusie.



Maskotka Columbii


Columbia SPECTATOR. Kto oglądał Gossip Girl ten zrozumie dlaczego umieściłam to zdjęcie :) Jednak z moich informacji wynika, że Spectator juz nie istenie od dawna. Jutro pokaże wam jaka gazeta rzeczywiście jest wydawana przez Columbie.

Duużo słońca Kochani!! 
XOXO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz