poniedziałek, 25 lutego 2013

R ZONE

Na początek, tak dla ogólnego wyjaśnienia, na blogu co jakiś czas będą się pokazywać posty, które zawsze będą miały w tytule "R ZONE" znaczyć to będzie tyle, że post jest specjalnie dedykowany mojemu kochanemu Rafikowi.

Zacznę dziś od ruchu ulicznego.Tak więc mój kochany R. wyobraź sobie, że cieszę sie, że nie bedę jeździć samochode po NYC! Dasz wiare? Też nie sądziłąm, że kiedyś do tego dojdzie, aby miała "nie chcieć" jeździc samochodem, a jednak! Na ulicach kompletny chaos, Każdy jeździ jak chce. Nie zwracają uwagi na pasy, na znaki - czasem zatrzymują się na światłach. I trąbią! Bez ustanku, non stop i bez przerwy! A najbardziej taksówkarze. I ich na ulicach trzeba obawiać się najbardziej. Pędzą jakby byli w wozach strażackich, pasazerowie odbijają się od szyb w środku! Mówie ci jakaś masakra! A piesi też nie lepsi... Nie patrzą na światłą, nie liczy się czerwone zielone, jakiekolwiek. Nic nie jedzie? Znaczy można iść. Myślałam że się do tego nie przyzwyczaję, bo na początku zatrzymywałam się na każdych światłach, ale wszyscy patrzyli się na mnie jak na kosmitę i jakoś szybko się nauczyłam :)) Poza tym tutaj większość ulic jest jednokierunkowych więc jest łatwiej, bo patrzysz tylko w jedną stronę czy nic nie jedzie.

A teraz czas na fociszki:) Have fun!

Oczywiście królują wieelkie Auta, których firm nawet nie znam.

To zdjęcie pokazuje jak parkuje się w nyc. Tylko nie mam pojęcia JAK oni wyjezdzają ??

Takich też jest sporo.

I znowu wielkie aauto.

Dużo jest z takim znaczkiem, mniejsze większe, ale nie wiem co to za marka?? Może ty wiesz??

"Ślicznotki" też są, zazwyczaj w wersjii MAX





Na żywo wyglądał jeszcze dziwniej!!


Infinity!



A teraz wisienka na torcie!! D. od razu pomyślałąm o Tobie!!



5 komentarzy:

  1. BARDZO ALE TO BARDZO CI DZIĘKUJE ŻE STWORZYŁAŚ DLA MNIE TAKI DZIAŁ :))
    No i jak tu Cię nie kochać.
    Zdjęcia super naprawdę, bardzo dziękuje.

    A co do znaczka który nie wiedziałaś to jest to ACURA, czyli Honda na USA

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsze na koniec :) ślicznotka w kombi mmmmmmm :) szeroka listwa pięności :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Ale fury!!
    Świetnie że już jesteś, okolica już jest znajoma, życzę powodzenia i czekam na kolejne posty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno mnie to nie było, dzisiaj wchodzę i proszę- klęska urodzaju ;) Wnioskuję o stworzenie jeszcze obszaru K Zone ;)- auta pozostają poza sferą mich zainteresowań dlatego zadowolę się fotkami wieżowców nocą ;) Czekam z niecierpliwością na pierwszą rozmowę międzykontynentalną ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. obawiam się że nie bedzie K ZONE ani żadnej innej tylko R ZONE :) a na rozmowe zapraszam , jestem codzniennie i na gg i na skypie i na fb wszedzie mozna mnie znaleźć

    OdpowiedzUsuń