środa, 6 listopada 2013

Czas wrócić na właściwie tory

No to kochani czas na szybki przegląd ostatnich dwóch tygodniu i wracamy do życia...!!

No więc dwa tygodnie temu spędziłam weekend w Jersey u mojej Syleczki kochanej. Suuper udany, meega chillout! Połaziłyśmy po sklepach - oczywiście wygłupów nie było końca, pozwiedzałyśmy okolice a wieczorem movie night z naszym ukochanym Hatche (!!) w towarzystwie polskiego piwka :)







Tydzień przed halloween a w sklepach już boże narodzenie.... I ktos mówi że w polsce przesadzają?! 









ktoś potrzebuje pigułke radości?!


"...i czujesz że możesz wszystko!!"

Po weekendzie w Jersey w poniedziałek wydbrałam się na swoje spacerowanie po mieście i pojechałam tym razem UPtown, gdzie odkryłam zupełnie nowe ale jakże cudne miejsce!! 










Jutro dalsza część przeglądu, a później już wracamy na prostą!!

XOXO

4 komentarze:

  1. hej mozesz zdradzic co to za miejsce na 17 zdjeciu!? w new jersey? z takim widokiem ? prosze o odpowiedz! jagoda

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chetnie tylko że zupełnie nie pamiętam jak to miejsce się nazywało... Sylka podpowiedz koleżance Prosze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Washington Rock Park, Green Brook, NJ :D

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne widoki w Jersey, Karooola czujesz wolność hehe

    OdpowiedzUsuń